lördag 2 mars 2013

Fortfarande trött.

Lyckades sova cirka en timme, men det hjälper ju inte mycket. Fattar inte varför jag helt plötsligt inte kan sova. Varken på dagen eller natten. Kanske beror det på att jag är uppspelt över ägglossningen och det faktum att jag vet att vi inte missade den. Försöker verkligen att inte tänka så mycket på det och att inte leta symtom, men det är lättare sagt än gjort. Det skulle vara underbart att slippa uppleva 2 årsdagen för när vi började försöka bli gravida och fortfarande inte vara gravid. Känner mig lite konstig. Kaffet smakar äckligt och jag känner inte ens sug efter det. Och det är konstigt för att vara mig. Har faktiskt hällt ut halva kaffekoppen både idag och igår för att det inte smakat. Och natten som var drack jag bara 2 koppar. Återstår väl att se vad det står för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar