onsdag 20 mars 2013

Cykeldag 7, Puregon dag 6

Redan en vecka som gått på den här cykeln. Det är ju ganska mycket, men ändå känns det som att tiden går så jäkla sakta fram till måndag då jag ska få veta om puregonet har någon effekt. Jag är orolig för att det ska ha haft för bra effekt så att vi måste avbryta. Tänk om jag får ägglossning innan måndag. Det är väl kanske inte så troligt. Det som gör mig orolig är att jag har det här molandet i äggstockarna och igår var det till och med mer än molvärk. I alla fall i vänster äggstock. Inte så att det kändes som ägglossning, men med gjorde rejält ont. Eller tänk om jag fått en stor cysta eller flera cystor på den. Eller att det molar för att det är massor med äggblåsor som håller på att mogna. Åh kan det inte bara vara måndag nu!

Tempen: 36,5
Tappen: Hög, mellan, stängd
Flytningar: Vattniga. De började redan igår eftermiddag. Ganska rikliga. Läste att man kan få ökade flytningar av att ta puregon så antagligen beror det på det.

Tempkurvan så här långt. Lite hoppig i temperaturerna, men den håller sig ju inom de lägre nivåerna. Varierar väl lite eftersom jag inte tar tempen vid samma klockslag varje dag och sen beror det väl även på hur länge och djupt jag sovit. Bara 4 dagars blödning denna gång, lite kort tycker jag? Brukar ha cirka 6 dagar. Och det var bara en dag med kraftig blödning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar