fredag 28 december 2012

18/12 -28/12

Tänkte göra en liten sammanfattning från ÄL till nu ÄL+10. Kan ju börja med att säga så här; nej jag vet inte till 100% om jag har haft ägglossning och om det skedde just cykeldag 26.

18/12 ÄL
Temp: 36,5
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytning: Klibbig

19/12 ÄL+1
Tempen: 36,7
Tappen: Hög, mellan, lite öppen
Flytning: Äggvita

20/12 ÄL+2

Tempen: 36,8
Tappen: Hög, mjuk, stängd
Flytning: Krämig

21/12 ÄL+3
Tempen: 36,6
Tappen: Hög, mellan, stängd
Flytning: Krämig

22/12 ÄL+4
Tempen: 36,7
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytning: Klibbig

23/12 ÄL+5
Tempen: 37,0
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytning: Krämig + Rosa flytning x1 (nidis?)

24/12 ÄL+6
Tempen: 36,9
Tappen: Mellan, mellan, stängd
Flytning: Klibbig

25/12 ÄL+7
Tempen: 36,8
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytning:Klibbig

26/12 ÄL+8
Tempen: 36,9
Tappen: Låg, hård, stängd - "förseglad"
Flytning: Krämig

27/12 ÄL+9
Tempen: 36,7
Tappen: Hög, hård, stängd - "förseglad"
Flytning: Krämig

28/12 ÄL+10
Tempen: 37,1
Tappen: Hög, mellan, stängd - "förseglad"
Flytning: Krämig.

Med förseglad menar jag att det inte får att känna ens en liten skåra där öppningen på tappen ska vara. Det enda som känns är att det är en liten grop där. Känns som att det sitter ett lager med slem över öppningen för att hålla den stängd. Så en sammanfattning av det ovan är att jag tror att ägget fäste på ÄL+5 och den rosa flytningen var en nidblödning. Sedan 3 dagar tillbaka har tappen ändrat sig när det gäller hur stängd den är. Innan har den varit stängd, men då har man känt skåran för var öppningen är vilket man inte längre gör. Den har även skiftat en del i hur stängd den varit. Vissa dagar har den känts helt stängd och andra har den bara känts halvt stängd. 

Haha igår sa jag att jag inte skulle hålla på och tänka på det här utan istället tänka sker det så sker det. Men jag antar att det är lättare sagt än gjort. Jag kände att jag behövde en sammanfattning för min egen del. En liten överblick. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar