måndag 10 december 2012

Nattjobb

Sitter på jobbet, än så länge verkar det bli en bra natt. Känner av lite ilningar av värk till och från från äggstockarna. Har dock jättesvårt att tro på att ägglossning skett/ska ske. Jag vill ju känna av den där speciella värken. Men kanske inte ska oroa mig. Alla känner ju inte av när ägglossning sker. Denna gång kanske inte jag heller gör det. Så svårt det ska vara jämnt. Får helt enkelt vänta och se. Tempen borde ju stiga om den skett. Får se det som positivt att den hade stigit redan idag. Nu brukar det ju i och för sig inte bli helt rätt med tempen när jag jobbar natt, men får tempa två gånger istället. En gång när jag kommer hem och sen en gång när jag vaknar på eftermiddagen. Nähä ska väl ta och äta lite nu och sen jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar