tisdag 11 december 2012

Blir så trött...

... på mig själv. Kan jag inte bara slappna av? Nej tydligen inte. Funderar hela tiden på ägglossning! Har det skett? Kommer det ske? Eller blir det en ny pergotimekur? Blir ju helstirrig. Sen måste jag gå tilm apoteket. Hämta ut provera och pergotime. Lycka till med det på julafton liksom. Så lika bra att ha det hemma i fall att de behövs. Sen är jag arg på mig själv för att jag inte köpte digitala ägglossningstest. Då hade jag inte behövt stå och överanalysera strecken på stickorna. Då kunde jag bara dubbelkollat med dem.Lätt att vara efterklok. Till nästa cykel köper jag både digitala och vanliga. Om jag nu inte blir gravid, vilket jag är tveksam till att jag blir denna månad. Kommer säkert dröja flera månader innan jag blir gravid igen. Det är så jävla orättvist allting. Särskilt som folk omkring en verkar bli gravida titt som tätt. Till och med de som gjort slut med sin kille och inte har något fast förhållande. Var ligger den rättvisan? Vet att det är fel att tänka så men har man försökt i 1 år och 9månader har man rätt att vara lite bitter. Kan ju säga nåt positivt i alla fall... Jag får i mig bra mycket mer än en frukt per dag för tillfället i alla fall. Är snarare fem frukter per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar