tisdag 4 december 2012

Så trött

Somnade på soffan förut. Och nej jag tror inte att jag är gravid och det är därför jag är trött. Är trött för att jag inte kunnat somna i tid två kvällar i rad, men gått upp tidigt. Hoppas somna innan midnatt inatt i alla fall.

En annan sak, jag ändrade mig igen. Beställde precis hem 21 ägglossningstest från testlagret, haha. Men vad fan det är ju jobbigare att gå till apoteket. Och ja 21 stycken kanske är många, men om det inte är så att jag får positivt på testen innan helgen så kommer jag antagligen fortsätta kontrollera och då går det ju åt.

Blir ju lite fundersam om det verkligen är ägglossning på gång. Ja jag vet velpelle nummer ett det är jag. Men kan ju inte låta bli att undra när det idag inte finns några ägglossningsflytningar. Eller har jag haft ägglossning redan? Tycker ju att testen är lite svagare ikväll än de var igår kväll.

Blir så arg på mig själv för att jag inte bara kan slappna av och ta dagen som den kommer. Istället så hakar jag upp mig totalt på allt och kan inte tänka på något annat. Skitdumt.

Jaja. Nu ska jag titta på TV och försöka hålla mig vaken tills sambon kommer hem vid 22. Ikväll är det dags för mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar