lördag 29 december 2012

ÄL+11

Ja om jag räknat rätt alltså.

Tempen: 37,4 (!!) Den beter sig precis så som den gjorde i november och då var jag ju gravid. Därför kan jag inte låta bli att tro lite på det. Det borde ju vara en trifasisk kurva?
Tappen: Låg, mellan, stängd - "förseglad" Men samtidigt som kurvan tyder på graviditet så vill jag inte få upp hoppet. Tog ett gravtest igår och det var negativt. Men det kan ju vara för att det helt enkelt är för tidigt. Och det togs på eftermiddagen. Idag har jag i alla fall sjukt ont ner mot ljumskarna och det ilar till i tjejmagen till och från. Och inatt när jag var på jobbet fick jag akut illamående och trodde jag skulle få springa och spy. Får vänta och se. Har inte testat idag, tänkte vänta till i alla fall imorgon. Vill inte slösa på testen i onödan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar