söndag 2 december 2012

Cykeldag 10

Myste med älsklingen imorse. Blir lite krångligt att få till det ibland eftersom vi båda jobbar skift och den här helgen är det nattjobb som gäller för oss båda. Sambon har en natt kvar. Själv gick jag av imorse. Känns som att jag har lite molvärk i nedre delen av magen nu idag. Inte på någon bestämd sida utan bara generellt över tjejmagen. Hoppas så att det ska bli en spontan ägglossning. Har ju så mycket ägglossningsflytningar så det borde bli det tycker jag. Kommer ihåg hur jag så många gånger under de här nästan 2 åren jag trott att jag haft ägglossningsflytningar. Nu i efterhand förstår jag ju att det inte var i närheten. Förut fick jag för mig att jag hade sådana flytningar bara de var lite klibbiga. Men å andra sidan har jag aldrig haft ägglossningsflytningar förrän i augusti i år så hur skulle jag kunna veta. Men sen när jag väl fick se en riktig sådan flytning var det ju ingen tvekan. Och det är det inte nu heller.

Status post blödning
Tempen: 36,8, normal
Ägglossningstest: Negativt, urinen jag använde på morgonen var nästa färglös så det var ett väldigt svagt teststräck idag. Ska ta ett nytt senare. Brukar ta två test/dag för att inte missa en eventuell stegring. 
Livmodertappen: Fortfarande lite öppen, men fortfarande stängd, hög, mjuk, mycket hal.
Flytningar: Ägglossningsflytningar även idag och rikligt dessutom. Hela pekfingret var täckt efter att jag känt på tappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar