tisdag 4 december 2012

Cykeldag 12

Blir lite trött på testandet. Eller framförallt på att jag inte låter bli att testa på morgonen. Känns som att de alltid är svaga då. Mycket starkare på kvällarna. Måste nog förbi apoteket imorgon i alla fall. Köpa ägglossningstester. De jag har är snart slut.. Orkar inte beställa på nätet igen. Ska ju ändå in på stan imorgon så kan ju gå förbi något apotek då. Eller om jag tar det innan jobbet på torsdag. Apoteket på jobbet har ju RFSU:s ägglossningstest. De tyckte jag var väldigt bra förra månaden.

Har i alla fall fått mer ont ner mot äggstockarna. På båda sidorna faktiskt. Ingen konstant värk än, men känner ibland att det ilar till. Och det gör ont när jag sitter med tajta byxor. Men jag tycker det är svårt att veta om det är ägglossningsvärk eller gaser i tarmarna.

Status post blödning
Tempen: 36,6. Låg.
Ägglossningstest: Fortfarande negativa! Men starka.
Livmodertappen: Stängd, mjuk, hal, lätt bakåtvänd
Flytningar: Mycket lite ägglossningsflytningar. Lotionflytningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar