onsdag 5 december 2012

Ser ni vad jag menar?

Här är en bild på testerna








































Ser ni vad jag menar? Nu är ju de flesta testen torkade, men jag tycker de är ungefär som när de togs. Det sista testet på cykeldag 11 är det som har varit allra starkast. Så det är därför jag funderar på om jag hade toppen på natten där. Man ser ju att det stegrat fram tills dess och det är fortfarande ganska starkt på morgonen cykeldag 12. Men sen har det blivit svagare och svagare Det jag tog nu är ju knappt strecket synligt på. Så då måste jag ju ha haft ägglossningen redan. Förra gången sjönk styrkan efter att ägglossningen skett. Kommer fortsätta testa torsdag och fredag och kolla tempen fram till måndag i alla fall. Stiger inte tempen har jag inte haft ägglossning och då fortsätter jag testa tills mensen kommer, ägglossning sker eller graviditetstesten är negativa den 23:e. Och då blir det provera och pergotime igen. Är i alla fall ganska skönt att slippa tänka på sexförbud och tillåtna dagar för sex. Bara ha sex när man vill. Eller ja varannan dag, men inte lika jobbigt som varje dag. Ja jag säger jobbigt för det är inte alltid man är upplagd för sex, men man gör det ändå för chansen att bli gravid. När jag tänker efter så var jag riktigt sugen på sex de 2 första gångerna denna veckan, igår inte lika mycket. Så kanske har jag haft/ska snart ha ägglossning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar