måndag 31 december 2012

Tempkurvan

Tempkurvan idag. Tycker det är lite svårt att tyda. Ytterligare en tempökning har ju skett, men FF säger ännu inte att den är trifasisk. Men kanske en inplantationsdip? Men borde det då inte synas på gravtesten nu? Har ju gått 4 dagar efter det fäste i så fall. Och vad berodde den rosa flytningen på om ägget fäste efter det? Var det från ägglossningen? Fast det var ju 5 dagar efter ägglossning. Känns ju lite sent för att det ska komma ut först då. Om man bara kunde veta. Just nu fattar jag inget och litar inte på min kropp överhuvudtaget.

Och den envisa molvärken får ju gärna släppa! Eller så vill jag ha en förklaring till den. Antingen i form av mens eller ett positivt gravtest. Och ja jag vet. Imorgon kan testet vara positivt. Det är ju inte så att alla plussar innan BIM. Men jag vill ju veta! Men som sagt. Ägglossningstestet visar ju på något i alla fall. Testade med ett i förrgår och det var jättesvagt så något hormon är det som ökat i alla fall. Frågan är bara vilket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar