söndag 30 december 2012

ÄL+12

Inget på gravtestet idag heller. Eller jo en svag svag skugga, men det går inte att säga att det är färg på det. Tyckte jag såg ett jättetydligt streck först, men som blev svagare och svagare hela tiden. Trodde jag fick en trifasisk kurva igår när tempen sköt iväg, men idag hade den gått ner lite igen.

Tempen: 37
Tappen: Hög, mellan, stängd "förseglad"
Flytningar: Krämiga, sparsamma mängder.

Har lite molande värk i tjejmagen även idag. Och igår hade jag åter ont i ljumskarna. Är säkert bara skengravid :( Blir det inte plus på stickan på tisdag så börjar jag med provera då, om det inte kommit en mens förstås.

Här är i alla fall en uppdaterad tempkurva från fertility friend

Ser ni vad jag menar? Cykeldag 35 sjönk tempen och sen steg den under 2 dagar. Vet att den här visar att jag bara är på ÄL+9, men den hoppar lite fram och tillbaka ibland. Jag räknar ÄL från cykeldag 26, och det gjorde fertility friend också först, men sen hade jag en lite lägre temp igen cykeldag 29 som hamnade under gränslinjen så då flyttade den fram ägglossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar