söndag 9 december 2012

Cykeldag 17 (ÄL)

Det kan även vara ägglossningsdag. Om jag nu får ägglossning.

Status post blödning
Tempen: 36,6 Högre än tidigare så den kanske börjar krypa sakta uppåt nu. Eller så är det bara naturlig skiftning. Plus 0,1grader betyder ju inte ägglossning
Ägglossningstesten: Nästan positiva? Börjar fundera på om det på CD 14 inte alls var positivt. Tittade på mina tester från igår och de var starkare än de tidigare. Till och med stickorna. Jag borde nog köpt på mig ett set digitala. Stickorna är ju svåra att tolka. Och sist fick jag glad gubbe och då var teststrecket fortfarande lite lite svagare än kontrollstrecket.
Livmodertappen: mjuk, hög hal, börjar öppna sig. Idag känns den faktiskt nästan som den brukar göra vid ägglossning. Kanske blir en sen ägglossning denna månad också. Sist var den ju på Cd 19. Flytningar: Inga ägglossningsflytningar. Dock rikliga flytningar som är klibbiga och mjölkiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar