söndag 23 december 2012

Blod!

Alltså nu vet jag inte riktigt. Var precis på toa och när jag torkade mig var det rosa färgat i flytningen. Bara så att den var svagt rosa tonat, inget klarrött blod. Kände uppe vid livmodertappen och där fanns det inget blod. Bara vita lotionflytningar som förut. Kan ju vara spotting inför mens. Fast tappen är fortfarande helt stängd, har inte börjat öppna sig inför mens än i alla fall. Inte heller har jag någon mensvärk. Kan det va så att jag faktiskt hade ägglossning för 5 dagar sedan? Och att det här var en nidblödning? Man kan ju hoppas. Hoppas i alla fall på att det inte är mensen! Är det mensen så kan jag inte köra pergokur den här gången. Gyn kommer inte tillbaka förrän 3/1 och tar jag pergo så måste jag in på kontroll 3:e eller 4:e januari. Tror inte jag lyckas få en tid till dess. Tror inte ens de har öppet i mellandagarna så man kan ringa. Håll tumarna för nidblödning. Om inte blödningen kommer igång imorgon vntar jag med gravtestet till fredag. Det borde ju ge utslag då om ägget fäste idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar