onsdag 5 december 2012

Cykeldag 13

Vet inte vad jag ska tro längre. Ägglossningsflytningarna är borta. Sedan igår har det bara varit mjölkiga/lotionflytningar. Och testen tycker jag blivit svagare de 2 senaste dagarna. Så frågan är ju om jag redan haft stegringen. I så fall var den på cykeldag 11, eller under natten till cykeldag 12. Har i så fall inte känt av ägglossningen. Är uppblåst om magen, men det är jag ju till och från så känner inte att jag kan tolka det som orsakat av ägglossning. Kände inte heller av någon smärta från äggstockarna igår när vi hade sex. Men om det är så att jag redan haft stegringen så borde ju ägglossningen vara idag eller senast imorgon. Och då borde vi ju inte missat den eftersom vi hade sex igår och har haft det varannan dag den senaste veckan. Kommer att ha sex imorgon igen även om det inte blir någon stegring. Så får vi väl se om det händer något. Om jag haft ägglossning borde ju tempen börja stiga under morgondagen eller på fredag

Status post blödning
Tempen: fortsatt låg, 36,5
Ägglossningstesten: Negativa, till och med svagare än tidigare.
Livmodertappen: Mjuk, hög, lite öppen.
Flytningar: Lotion, mjölkiga, inga ägglossningsflytningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar