måndag 3 december 2012

Flytningar.

Nä kunde inte hålla mig så tog ett till test nu. Ingen stegring. Varför ska det hålla på och luras. Visserligen har jag fått mer ont i nedre delen av magen så det kan nog vara på gång i alla fall. Om det ska vara 14 dagar efter blödningen startade så borde det ju inte vara före torsdag i alla fall. Jag tar i alla fall tillbaka det jag skrev tidigare om att det var mer lotionflytningar än ägglossningsflytningar. Det stämmer inte längre. Kände efter samtidigt som jag var på toa och det var bara ägglossningsflytningar nu. Irriterar mig lite på att mina ägglossningsflytningar inte kommer ut så att man bara kan studera dem på pappret när man torkat sig. Jag måste föra upp ett finger varje gång. Och jag måste enda upp till tappen. Det är bara där de finns. Men där finns de i mängder :) Och det är väl där de ska göra nytta så det kanske är positivt. Haha vilket äckligt inlägg det här blev nu. Tror i alla fall fortfarande på att jag kommer att få en ägglossning. Har som sagt aldrig ägglossningsflytningar annars. Fortsätter helt enkelt med varannan dag sex fram tills positivt på stickorna. Och så blir jag nog tvungen att beställa hem nya stickor :-o Har ju så svårt för att hålla mig till 2 test om dagen. Det är ju tur att de är billiga, men det blir ju ganska mycket pengar när man beställer flera gånger/månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar