tisdag 1 januari 2013

ÄL+14

Inget plus och ingen mens. I alla fall inte än. Nu när jag vaknat är jag säker på att den kommer idag. Mensvärken från helvetet är här. Och tempen har sjunkit ytterligare idag, så jo mens på gång.

Tempen: 36,9
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytningar: Torrt

Väldigt skönt om den kommer av sig själv. Tänker vänta med provera tablett till jag kommer hem i eftermiddag. Är inte det här mensvärk så vet jag inte vad. Det känns inte som molvärk och den känns inte "frisk" om  det inte är mens. Gravid är jag i alla fall inte. Då borde det visats på testen vid det här laget. Testade med ett CB plus också, men det var blankt det. Så de skuggor jag sett på testen innan var just bara skuggor. Nu tar vi nya tag 2013 och ser till att få en liten bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar