söndag 27 januari 2013

Cykeldag 21

Idag är jag lite orolig för att jag kommer att missa LH-stegringen. Jag måste nämligen jobba dubbelpass då det är sjukdom på jobbet. Alltså kommer jag inte kunna testa under dagen. Tog ett test nu när jag vaknade, det är svagare än det igår, men jag vet av erfarenhet att jag inte får rättvisande test när jag tar med morgonurinen. Men det var förvånansvärt starkt för att vara morgonurin. Tänkte först tanken att ta med mig ett test till jobbet, men tror inte jag har möjlighet att smita undan i 10 minuter för att göra det. Så det får bli att ta ikväll när jag kommer hem från jobbet istället. Fast det brukar inte heller visa korrekt då. Men vi får väl hoppas på att stegringen om den kommer kommer imorgon när jag är ledig och kan testa på normala tiderna.

Tempen: 36,3
Tappen: Mjuk, mellan, mellan. Den har alltså inte börjat öppna sig mer, men är nu så där supermjuk även på morgonen. Det har den inte varit tidigare utan då har den varit hårdare för att sedan bli mjuk under dagen.
Flytningar: Eftersom vi hade sex sent igår så kollar jag dessa ikväll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar