torsdag 31 januari 2013

Cykeldag 25

Lite irriterad nu på morgonen. Tog ett ägglossningstest som såg positivt ut. Skulle dubbelkolla med det sista digitala testet och då funkar det inte! Så frusterande!



 Det längst ut till höger är det jag tog nu på morgonen och som jag tycker ser ut att kunna vara positivt, men jag vågar ju inte lita på mina ögon. 

Och litar man inte på sina ögon så är det väldigt irriterande att få det här på skärmen istället för en glad gubbe eller en tom ring. 

Funderar därför på att smita in på apoteket innan jobbet och köpa ett paket till och ta ett test när jag kommer upp till jobbet. Åka lite senare helt enkelt. Jag börjar egentligen kl 07:30, men apoteket öppnar kl 08. Så då tänker jag att jag kan ta ut lite flex och komma en halvtimme senare. Ska vara administrativ idag så då kan man ju passa på att göra det. Får nog bli så. 

Temphöjningen igår var i alla fall på grund av dålig sömn och alkohol. Idag är den låg igen. Så ägglossning har inte varit än. Men kan inte helt släppa att det kan vara på gång. Har nämligen molvärk i trakten för tjejmagen och om jag trycker lite på magen ungefär där jag tror att äggstockarna sitter gör det ont. På ett sätt känns det skönt att ha VUL senare för då får jag ett säkert svar. 

Tempen: 36,1
Tappen: Hög, mellan, öppen. Den är supersvår att nå och är verkligen öppen. Känns ungefär som att man skulle kunna få in ett lillfinger i öppningen utan problem. (Ber om ursäkt för detaljer)
Flytningar: Äggvita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar