fredag 4 januari 2013

Något på gång!

Något kan vara på väg att hända! Det kan vara så att mensen är på väg. Eller så jävlas bara kroppen med mig. Tappen är fortfarande hög och mjuk, men den håller på att öppna sig. Öppningen känns tydligt och den har blivit större. Den börjar kännas som när den är öppen vid ägglossning, fast utan ägglossningsflytningar. Kanske kommer tant röd på besök under natten eller imorgon. Gör den det krånglar det ju dock till sig lite. Är alltid svårt att få en tid för ultraljud så de vill helst att man ringer på cykeldag 1, men de har inte öppet på helgerna och har bara telefontid måndag till torsdag. Men kommer den imorgon så får jag ringa på måndag. Det brukar mest vara de i receptionen som säger att det inte finns några tider. Då är det bara att be dem prata med min gyn så ringer hon upp och ordnar en tid, men det känns alltid som att de tycker man är jobbig när man säger så. Men samtidigt är det ju inte så mycket jag kan göra. Det måste ju göras ett ultraljud på cykeldag 11 eller 12. Inte jag som bestämt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar