torsdag 10 januari 2013

Snart...

...är den här jobbveckan slut. Förstår inte hur folk kan jobba måndag till fredag bara dagpass. Jag har jobbat dag varje dag den här veckan och är helt slut. Ett dagpass kvar imorgon sen är jag ledig i helgen. Ska bli så skönt. Ska ta sovmorgon, vakna utan att klockan ringer. Om man nu kan sova. Ironiskt nog brukar jag inte kunna sova när jag väl får. Men när jag måste gå upp då skulle jag kunna sova hur länge som helst känns det som. Tacka vet jag nattpass. Visst kan jag vara trött efter det också, men på ett helt annat sätt än efter dagpass.

Imorgon är det alltså pergotimedags. Hoppas bara att biverkningarna uteblir. För mig har det ju varit så att biverkningarna kommit de gånger det inte gett ägglossning. Så hoppas på att det inte dyker upp några biverkningar.

Nä nu ska jag sova en timme tror jag. Annars kommer jag bli knäpp. Hoppas huvudvärken jag har försvinner av en liten tupplur. Panodil tog inte bort den i alla fall. Är inte jättehoppfull när det gäller att den ska försvinna. Det är den typiska menshuvudvärken så den är nog kvar imorgon när jag vaknar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar