lördag 12 januari 2013

Cykeldag 6

Vaknar med en huvudvärk som är värre än den jag hade igår. Det är en rejäl spänningshuvudvärk och beror väl på att jag satt framför datorn en hel dag igår. Men bara att ignorera. Jag och sambon ska städa och tvätta idag bara han vaknar. Börjar bli dags nu. Städade gjorde jag för typ en vecka sen, men nu tänkte jag städa ut julen. Och tvättat har vi inte gjort på flera veckor så det lär ta hela dagen.

Pergotime andra dagen. Än så länge har jag inte känt av några biverkningar. Hoppas de håller sig borta och att det blir en ägglossning med max 2 mogna äggblåsor. Så surt att förlora en månad bara för att det mognar för många ägg. Särskilt när 2 månader redan försvunnit i och med att ägglossning uteblev de 2 första kurerna. Men eftersom jag inte fått ägglossning förrän med trippelkur, kanske det inte är så jättestor risk att jag blir överstimulerad. Kanske då är större risk att det inte blir någon ägglossning. Eller så har kroppen skärpt sig lite efter missfallet. Fick ju faktiskt en egen ägglossning i december så det får väl vara positivt. Men hur blir det om man får egen ägglossning och äter pergotime? Då kanske det mognar fler ägg?

Mensen verkar följa det vanliga mönstret. Sedan igår eftermiddag har jag klarat mig med trosskydd så den slutar nog idag eller imorgon.

Tempen: 36,7
Tappen: Hög, mjuk, stängd
Flytnignar: Minskande blödning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar