fredag 18 januari 2013

Cykeldag 12

Huvudvärken från helvetet är tillbaka. Tror det är bihålorna som är igensatta helt och hållet. Vill inte använda för mycket nässpray eftersom jag så lätt blir beroende av det. Kanske kan smörja lite vicks under näsan? Ska ju ändå bara vara hemma idag så då gör det ju inte så mycket om jag ser ut som en mupp.

Har i övrigt helt gett upp hoppet om att jag ska få ägglossning på den här pergotimekuren. De andra gångerna det inte blivit något på första kontrollen har det ju inte heller varit något på den andra så tror inte det skulle vara någon skillnad den här gången. Så nu är jag inställd på injektionsbehandling även om jag inte vill det. Det som jag oroar mig mest för är att de inte kan ta emot mig förrän om några månader. Vill inte vänta hur länge som helst!. Men jag börjar tro att det inte blir bebis under 2013. Kanske att jag blir gravid under 2013, men inte att den lille hinner födas under detta året.

Tempen: 36,2. Alltså är inte det lite väl lågt?
Tappen: Hög, mellan, stängd
Flytningar: Vattniga/mjölkiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar