onsdag 16 januari 2013

Cykeldag 10

Ja imorgon får vi se om pergotime gett resultat. Hoppas det! Fick i alla fall äggviteflytningar igår kväll så det kan nog vara på gång. Sist när jag åt pergotime fick jag ju ägglossningsflytningar i en vecka innan ägglossning skedde. Så det kanske är ett tecken på att ägglossningen kommer tidigare denna gång, runt dag 14, 15, 16. Men samtidigt som jag tror det funkat är jag nästan lite rädd för att göra ultraljudet imorgon. Vad händer om jag inte fått ägglossning? Det har ju funkat en gång innan så det kanske blir att försöka en kur till. Men jag vill inte börja med sprutor!

Irriterad för att jag missade att ta tempen när jag vaknade imorse. Eller missade och missade, termometern låg inne på toaletten och där hade sambon låst in sig. Så tog tempen när jag vaknade nu andra gången. Hade då bara sovit 2 timmar och antagligen inte särskilt djupt så tempen är ju inte korrekt idag. Är även snorig och lite tjock i halsen idag så kan ju vara därför också som tempen ligger lite högre än vanligt.

Tempen: 37,0
Tappen: Hög, mellan, stängd
Flytningar: Krämiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar