lördag 26 januari 2013

Nära skjuter ingen hare

Ännu inget plus på ägglossningstesten. Jag trodde det digitala skulle visa en glad gubbe med tanke på hur starkt teststrecket var på stickan, men det gjorde det inte.

 Det översta är testet från igår och det undre är det jag tog nyss. 
Det kan ju inte vara långt ifrån ett positivt test eller? Är det bara jag som tycker det är starkt?

Dagens test ensamt efter 8 minuter, så lite för tidigt för avläsning, de här ska läsas av efter 10minuter. 

Ska i alla fall testa en gång till vid kl 13 innan jag åker till jobbet. Känns som att det är lika bra att testa 2 gånger per dag nu så att man inte missar stegringen om den kommer. Skippar nog det digitala dock. De är så dyra så jag får hålla mig till ett om dagen. 

Uppdatering angående flytningarna är i alla fall positivt. När jag var på toaletten var det massor med äggviteflytningar på pappret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar