söndag 3 februari 2013

Cykeldag 28 (ÄL)

Vaknade irriterad. Sover så sjukt dåligt. Mest irriterad för att jag ska jobba natt idag och hade behövt sova lite längre. Och sen blir jag irriterad på sambon som klagar på att han allltid är så trött. Han sover alltid till 12 minst när han är ledig så jag tycker han inte ska klaga.

Tempen: 36,2
Tappen: Hög, mellan, mellan
Flytningar: Krämiga och trådiga.

 Händer med andra ord inget särskilt här. Jag bara går och trampar och väntar på ett telefonsamtal från den nya kliniken. Väntar på att få komma igång med den nya behandlingen. Vet att det kommer dröja minst en vecka till innan de ringer. Läkaren där är nämligen borta hela vecka 6 så då finns det ingen som tittar på min remiss. Skulle dessutom tro att det dröjrr ytterligare någon vecka. På deras hemsida står det att det vid utredning tar max 4 veckor innan den startar. Men nu är jag ju redan utredd så då tycker jag det inte borde vara så lång tid. Jag behöver ju bara lära mig om injektionerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar