lördag 9 februari 2013

Cykeldag 34

Imorse när jag kom hem från jobbet och var på toaletten var de äggviteaktiga flytningarna tillbaka. Vet inte vad flytningarna håller på med den här cykeln. Och jag känner att jag inte längre kan lita på dem.

Tempen: 36,6. Visst den är lite högre, men här ska tilläggas att den är tagen kl 16 på eftermiddagen eftersom det var då jag vaknade efter nattjobbet. Den går alltså inte att lite på till 100%
Tappen: mellan, mellan, öppen
Flytningarna: Äggvita, hängde som en tråd vid toalettbesök.

Känns så segt när inget händer. Varför kan inte kroppen fungera som en kropp ska? Varför ska allt vara så krångligt jämnt?

Eftersom jag inte kan veta om ägglossning kommer att ske fortsätter vi med sex varannan dag, typ. Inte alltid det blir det, men i stort sett. Men jag är inställd på att det inte kommer ske och håller på att vänja mig vid tanken på att ta injektioner. Får väl nu istället börja oroa mig för att det inte ska fungera med injektioner och att vi blir tvungna att göra IVF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar