måndag 25 februari 2013

Cykeldag 50 ÄL!

Idag är det ägglossning! Kunde inte låta bli att springa in på apoteket innan jobbet och köpa ägglossningstest. Tog ett när jag kom till jobbet... Och jag fick glad gubbe! Ägglossningssmärtan släppte vid 15-tiden på eftermiddagen så skulle gissa att tempen stigit imorgon!

Nu funderar jag på om jag ska ringa gyn imorgon och skjuta på tiden jag har bokad på onsdag. Känns ju onödigt att gå dit när jag ändå inte kan börja med injektionerna. Tror jag ska ringa imorgon och höra i alla fall.

Tempen: 36,3
Tappen: Hög, mjuk, öppen
Flytningar: Vattniga.

Hoppade på sambon även idag och ska nog se till att det blir lite mys imorgon med. Bara för säkerhetsskull liksom.

Slänger in en bild på testet också, blir så glad av att se den leende gubben :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar