lördag 16 februari 2013

Cykeldag 41

Min app har varit lite velande i att markera ÄL på tempkurvan. Jag blev lite trött på att det ena dagen stod att jag hade haft ägglossning och att det andra dagen försvann. Så nu på morgonen gjorde jag som så att jag tog bort alla de temperaturer som varit förhöjda på grund av nattjobb eller alkohol. Då fick jag detta:


Inte längre eventuell ägglossning cykeldag 28 utan en säker ägglossning. Men jag vet fortfarande inte om jag verkligen litar på det. Men har märkt lite förändringar på tappen som gör att jag börjar tro på det. Så som tappen är nu har den bara varit efter ägglossning. Aldrig annars.

Tempen: 36,5
Tappen: Mellan, hård/mjuk, stängd. Tappen är nu hård i mitten och mjuk runt om. Alltså den är hård runt där öppningen ska vara. Och öppningen är "förseglad". Det går inte att känna den alls.
Flytningar: Igår eftermiddag började flytningarna öka i mängd. Jag trodde faktiskt att jag fick mens igår, men så var det ju inte. Krämiga/mjölkiga flytningar som är rikliga även nu på morgonen. Brukar annars ha sparsamt med flytningar på morgonen och sen ökande på eftermiddagen.

Det är väl bara och ha is i magen. Hade tänkt ta ett gravtest imorse, men glömde bort det. Så får väl vänta till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar