onsdag 13 februari 2013

Man kanske skulle gå i ide

Fattar inte att jag kan vara så himla trött efter att ha jobbat dagtid. Både igår och idag har jag varit tvungen att sova när jag kommit hem från jobbet. Det är länge sen jag var tvungen att göra det. Men tempot på jobbet just nu är så jävla högt. Brist på personal och många och sjuka patienter. Vi sliter ihjäl oss. Sen så har jag så mycket tankar i huvudet hela tiden. Tankar på att bli gravid. Det sliter väl det också antar jag. Får väl se hur det går att hålla sig vaken lite längre ikväll. Ska jobba natt imorgon så behöver vara vaken lite längre så att jag ställer om dygnet lite inför nattjobbet.

I övrigt är jag extremt sötsugen. Vill ha gelehjärtan. Och gelehallon. Fattar inte varför. Det är inte mitt favoritgodis direkt. Jag älskar i vanliga fall saltlakrits och mintkarameller. Inte gelegodis. Men jag ångrar att jag inte köpte en påse gelehallon när jag var på ica och handlade på vägen hem från jobbet. Nu är ju alla affärer här i närheten stängda. Men det är lika bra. Det har blivit alldeles för mycket onyttigt senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar