måndag 4 februari 2013

Cykeldag 29

Är fortfarande skeptisk till att det var ett riktigt positivt test igår. Men samtidigt tror jag verkligen att det var det. Men sen vet jag ju att bara för att man får LH-stegring betyder det inte att ägget verkligen släpper. Men det får jag väl veta snart. Stiger tempen så vet jag ju att ett ägg släppt. Om det är så att ett ägg släpper så tänker vi i alla fall inte missa chansen så vi kör sex varje dag nu i några dagar till.

Faktiskt har jag inte sagt till sambon att jag fått positivt på testet. Vill inte att han ska känna pressen och få upp hoppet om det inte blir nåt. Och det funkar ju faktiskt bättre. Inga krav på att nu måste vi ha sex och bli gravida.

Tempen: 36,6. Det är ju lite högre än tidigare, men jag har jobbat natt så den tempen är tagen kl 12 så den kan vara lite missvisande. Återstår att se om den fortsätter stiga.
Tappen: Hög, mellan, mellan.
Flytningar: Ingen äggvita i sikte längre. Nu är det de där rikliga mjölkiga flytningarna som jag brukar få mellan ägglossning och mens. Och det är mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar