måndag 18 februari 2013

Cykeldag 43

Ingen mens, inget plus. Har nog inte haft ägglossning. I alla fall inte på cykeldag 28. Då borde det antingen kommit en blödning eller ett plus vid det här laget.

Tempen: 36,6
Tappen: Hög, hård i mitten, mjuk runt om, stängd "förseglad"
Flytningar: Krämiga
Gravtest: -

Kanske är lika bra. Om jag får mens nu så blir det ju antagligen helt fel med injektionerna så att jag får vänta ännu en cykel innan jag får börja med dem.  Då känner jag att det är bättre att jag får börja med provera direkt den 27:e för att sedan kunna börja med injektioner på cykeldag 2. Är nämligen så trött på att vänta.

Men det kan ju också vara så att ägglossning skett senare. Tempen har ju de senaste dagarna ökat ytterligare.


Men det är ingen idé att grubbla. Svaret får jag så småningom, även om jag har svårt för att hitta tålamodet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar