onsdag 13 februari 2013

Cykeldag 38

Denna otroligt irriterande värk. Kommer säkert visa sig att det inte är något. Att det bara är min kropp och mitt psyke som spökar. Eller jag är säker på det. Jag har inte haft ägglossning. Tempen beter sig inte som den ska efter ägglossning. Och jag har inte känt något i brösten. Bara den här irriterande molvärken 5-10cm nedanför naveln. Där sitter den. Eller en punkt med värk och sen molar det ut mot sidorna och ner i ljumskarna. Och så det svaga, svaga illamåendet som kommer och går. Tror inte på det överhuvudtaget. Så de här symtomen får gärna upphöra nu med en gång. Så att jag kan koncentrera mig på den 27:e. Ställa in hjärnan till 100% på injektioner.

Tempen: 36,3
Tappen: Hög, mellan, stängd
Flytningar: Klibbiga och lotion.

Gravtest: Negativt (Ja jag vet, för tidigt att testa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar