lördag 23 februari 2013

Cykeldag 48

Idag säger fertilityfriend än en gång att jag hade möjlig äggglossning på cykeldag 28. Igår var det ingen upptäckt ägglossning. Så jag vet inte vad man ska tro. Jag har ett gravtest kvar hemma. Det sparar jag till på tisdag. Ska ju till gyn på onsdag så då vill jag vara helt hundra innan att jag inte är gravid. Om inte mensen sätter igång vill säga. Mensvärken jag kände igår när jag vaknade den försvann sen. Istället hade jag en brännande smärta/värk strax nedom naveln lite till höger. Den känner jag inte av idag, men är lite diffust öm i hela nedre delen av magen.

De rosa flytningarna finns kvar. De har inte ökat i mängd ännu, men det gör de säkert. Om jag går efter förra mensen så hade jag de rosa flytningarna i 2 dagar och sedan började mensen. Så då skulle den med andra ord komma imorgon. Men jag hoppas ju att den håller sig borta till tisdag i alla fall. Orka vänta med injektionerna ytterligare en cykel.

Tempen: 36,5
Tappen: Hög, mjuk, stängd
Flytningar: Torr, rosa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar