tisdag 19 februari 2013

Cykeldag 44

Satte precis tillbaka alla mina borttagna temperaturer på tempkurvan och vips så var den markerade ägglossningen borta. Inte ens en eventuell blev det kvar då. Och det är nog så det är. Kurvan ser ut som jag vet inte vad riktigt. Temperaturen hoppar hit och dit. Kanske blir det bättre med den nya termometern jag beställt. Beställde hem en termometer med 2 decimalers noggrannhet igår. Kostade bara 59 kronor så vet inte hur bra den är, men med det priset kan det ju vara värt att prova. Dock var det utan batteri så ska kolla var man kan köpa det.

Tempen: 36,3
Tappen: Låg, mellan, stängd. Fortfarande helt förseglad, idag är den dessutom hal som att det ligger en hinna över den.
Flytningar: Sparsamma nu på morgonen.
Gravtest: -

Och här kommer en bild på tempkurvan också.

Går ju inte att läsa ut något ur den här. Jag ger upp. Det kommer inte att bli något den här cykeln.

2 kommentarer:

  1. Vad heter apparna du använder för tempkurvan? :) Har också PCOS och har precis börjat tempa. Skriver ner i ett block men vore enklare på mobilen!
    Ska börja med provera denhär cykeln..

    SvaraRadera
  2. Jag använder fertilityfriend, ovuview och womens log. Det är gratisappar allihop. Bäst är fertilityfriend tycker jag i alla fall för den har mycket info

    SvaraRadera