tisdag 19 februari 2013

Trött och godissugen

Jag hatar verkligen att jobba kväll/dag. Kan aldrig sova mellan passen och efter dagpasset orkar jag inte mer än att sitta i soffan och kämpa för att inte somna. Än så länge har jag lyckats hålla mig vaken. Men nu har sambon åkt till jobbet så vet inte om jag lyckas så länge till. Men det är inte heller läge att gå och lägga sig för natten. 18:30 är lite väl tidigt tror jag. Då lär jag väl vakna vid 01 eller nåt och vara pigg som en mört. Det värsta är ju att jag säkert inte kommer att vara trött senare när jag väl ska gå och lägga mig. Då är jag säkert pigg och inte alls sugen på att sova. Det är så det brukar vara.

Sen sitter jag här och försöker ignorera mitt otroliga godissug. Kämpar hårt för att inte sätta mig i bilen och åka till ica och köpa på mig lite godis att äta under kvällen. Har blivit alldeles för mycket sånt på sista tiden. Ska verkligen försöka att bara äta onyttigt på helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar