onsdag 20 februari 2013

Cykeldag 45

Eller om man ska tro fertilityfriend så är det BIM idag. Men ingen mens har dykt upp än i alla fall. Och något test har jag inte tagit. Vaknade när sambon kom hem imorse och var då uppe på toaletten. Så kändes dumt att ta ett test på urin som var en timme gammalt sen när jag gick upp.

Förövrigt är jag lika trött nu som jag var igår kväll när jag släckte lampan. Har sovit jättebra och inte vaknat en enda gång förrän sambon kom hem. Somnade dessutom innan midnatt så har ju sovit 8,5 timmar. Borde vara pigg. Men det är jag inte. Och det blir inte bättre av att jag vaknade med huvudvärk. Hoppas den går över snart. Ska se om koppen med kaffe som jag njuter av just nu hjälper något. Ska hoppa in i dsuchen sen. Sen ska jag laga mat och sen är det snart dags att åka till jobbet igen.  Ytterligare en omgång kväll/dag för att sedan avsluta veckan med ett administrativt arbetspass på fredag. Så pigg lär jag ju inte vara än på ett tag.

Ska prata med chefen och se om det finns möjlighet att ta 5 veckor semester i sommar. Jag har sista semesterperioden som är vecka 30-33, så funderar på att ta ut semester även vecka 34. Det brukar inte vara några problem om man säger till redan nu. Vi har inte lagt schema för den perioden än så då brukar det vara ännu lättare.

Tempen: 36,4
Tappen: jättehög, mellan, stängd. Känns nästan som att tappens kanter dragits in över öppningen så jag antar att vi kan säga förseglad även idag.
Flytningar: Hade sex igår så kan inte riktigt  bedöma dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar