tisdag 5 februari 2013

Cykeldag 30

Jaha. Senast idag borde en ägglossning ske om det blir någon. Kan inte hjälpa att ha negativa tankar så tror inte det kommer att ske. Men fortsätter följa tempen. Kommer nog att följa den tills jag äntligen blir gravid. Den hade inte stigit idag i alla fall. Men jag hade imorse ont ner mot äggstockarna, men det kan ju lika gärna varit av gaser i tarmarna. Ingen idé att spekulera. Får jag ägglossning kommer jag ju att se det antingen imorgon eller i övermorgon. Då borde ju tempen öka.

Tempen: 36,4. Vet inte heller idag hur korrekt den är, nattjobb och bara 3,5 timmars sömn.
Tappen: Hög, mellan, stängd. I alla fall var den så imorse vet inte hur den är nu.
Flytningar: Jag kollade imorse när jag kom hem och då var det krämiga och trådiga flytningar.


Det jag funderar på med flytningarna är ju hur korrekt det blir att följa dem när man har sex ofta? Jag själv tycker ju att det först efter ungefär ett dygn är normala flytningar igen. Men det kanske bara är inbillning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar