lördag 20 april 2013

4+5

Jag hoppas verkligen det här med att inte kunna sova går över snart. Annars kommer jag att få sjukskriva mig från jobbet till slut. Som det är nu kan jag varken sova när jag jobbar dag eller när jag jobbar natt. Blir ju helt slutkörd. Det funkar ju inte att jobba natt och sen inte kunna sova. Sova vid nattjobb är ju a och o. Och på schemat som börjar nu på måndag jobbar jag 20 nätter på tio veckor. Jag måste få sova!

Annars mår jag helt okej. Förutom att jag oroar mig mer än vad jag skulle vilja. Att kontrollera tempen och ta gravtest lugnar mig lite. Minsta lilla ilning i området vid tjejmagen gör mig nervös. Men samtidigt vet jag att det antagligen är ligamenten som jag känner. Har inte den där molvärken så mycket längre. Den kommer bara ibland nu. Brösten ömmar i varierande styrka. Idag är det inte så farligt, men så länge jag känner det så är jag nöjd. Undrar när det riktiga illamåendet kommer och tröttheten. Då kanske jag äntligen kan få sova lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar