lördag 6 april 2013

Cykeldag 24 (ÄL+5)

Här sitter jag. Vaken sedan kl 04:40. Skulle egentligen inte gå upp förrän 8:30, men vaknade av sambons väckarklocka. Tänkte att jag skulle ha somnat om, men blev istället att gå upp och skjutsa sambon till jobbet eftersom hans bil inte ville fungera som den skulle. Så kom hem igen för en halvtimme sedan och känner att nu är det ingen idé att gå och lägga mig igen. Kommer bara vara dödstrött när klockan ringer, om jag lyckas somna om. Kanske blir en powernap på soffan sen.

Blev inte klokare på att googla biverkningar på ovitrelle igår, men generellt verkar det som att de flesta får biverkningar redan dagen efter att de har tagit sprutan. Så jag vet inte. Bara att vänta och se helt enkelt. Kan ju inte ta ett tidigt gravtest i alla fall för det kommer ju bli positivt på grund av ovitrellesprutan så bara att invänta BIM. Tror det här kan vara bra för mig. Nu kan jag inte testa tidigt eftersom det kommer att ge felaktigt resultat.

Status post ägglossning
Tempen: 36,7
Tappen: Mellan, mellan, stängd. Den känns både hård och mjuk, hård i mitten och sen mjuka kanter runt om.
Flytningar: Krämiga

Övrigt: Molvärken är kvar. Kommer och går lite, men i stort sett känner jag av den hela dagarna. Det ilar och sticker i hela underlivet ibland. Dock känner jag inget om jag trycker på nedre delen av buken.

Har i alla fall slutat med snuset nu och börjat med onico. Så får vi se om jag börjar med snuset igen efter BIM eller inte.


Tempkurvan så här långt. Verkar inte som att jag får de där riktigt höga temperaturerna denna gång, men det ska väl inte spela någon roll egentligen. Det är ju fortfarande en tydlig stegring på kurvan. Valde att ta bort den höga tempen på ÄL+3 och istället skriva in den lägre. Känns ändå som att tempen ligger väldigt stabilt denna gång efter ägglossning. Brukar ju annars vara ganska så hoppig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar