söndag 7 april 2013

Cykeldag 25 (ÄL+6)

Känner mig som ett lik. Har vaknat ungefär 1 gång i timmen inatt.  Somnade vid cirka 22:30 vilket var väldigt bra och behövligt. Vaknade dock första gången kl 00:20. Jag trodde dock att jag sovit jättelänge för jag kände mig jättepigg då. Insåg att det var något konstigt när jag såg att fönsterlampan i köket fortfarande lyste och det var då jag tittade på klockan. Hade till och med hunnit gå upp och ta tempen innan jag såg vad klockan var. Hade ju i och för sig sovit nästan 3 timmar så det är nog en ganska väl stämmande temp. Tog om den igen nu vid 04:30 (efter 1 timmes sömn) och den var samma så då känns det som skitsamma.

Status post ägglossning
Tempen: 36,9. En liten stegring faktiskt. Men kanske inte helt tillförlitlig eftersom jag sovit som en kratta. Får se om den håller i sig på en liten högre nivå. Då antar jag att det räknas som trifasisk tempkurva.
Tappen: Låg, mellan, stängd. Fortsatt hård i mitten och mjuk runt om. Idag går det knappt att känna var öppningen på tappen brukar vara, "förseglad"

Övrigt: Molvärken började om nyss. Kände av den lite inatt också vid nåt av de tillfällen jag vaknade. Annars känner jag väl inget särskilt. Förutom att jag var sugen på frukost nu när jag vaknade. Men det kan ju lika gärna bero på något helt annat.

Tempkurvan:

Ska bli spännande att se om den lite högre tempen bara är en tillfällighet eller inte. Den har ju varit väldigt jämn efter ägglossning hittills. Men lägger den sig nu på omkring 36,9 istället kommer i alla fall jag att räkna den som trifasisk. Men antar att det krävs typ 3 sådana lite högre temperaturer. Så bara att vänta igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar