söndag 28 april 2013

5+6

Jag lever, och pyret också vad jag vet. Har bara inte haft möjlighet att skriva något igår. Hade fullt upp hela dagen. Först var det städdag här i vårt lilla samhälle så var ute och räfsade löv, plockade skräp och eldade hela förmiddagen. Riktigt trevligt att umgås lite med grannarna. Sen hämtade jag min syster och systerson och fikade med dem några timmar.  Så dagen var full med aktiviteter.

Snart går vi in i vecka 7. Känns helt overkligt. Jag har fortfarande typ inga symtom. Har känt av molvärken lite mer igen under den här veckan, men annars ingenting. Inget illamående och ingen supertrötthet. Mådde lite illa i fredags när jag åkte bil på en kringelkrokig väg, men inte så att jag mår illa varje morgon. Trött börjar jag att bli, men inte så att jag inte kan hålla mig vaken på kvällarna. Sover lite bättre nu till och med. Men vaknar fortfarande 2-3 gånger och behöver gå på toaletten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar