lördag 13 april 2013

Cykeldag 31 (ÄL+12)

Ångrar lite att jag testade igår. Men självklart tog jag ett test nu på morgonen också. Det har i alla fall inte blivit svagare, snarare är det lite starkare. Men det idag är ju taget på morgonen även om det inte är första morgonurinen. Jag var nämligen uppe och kissade vid 04 någon gång också. Och det igår var taget efter en hel dag på jobbet när jag druckit både kaffe och annat. Och på en timmes kiss dessutom.

Här är testerna:



Visst är det lite starkare? Om det var ovitrellen som fortfarande spökar borde det ju bli svagare och svagare. Är så jävla rädd för att det inte ska vara på riktigt eller att det om det är på riktigt slutar i missfall igen.

Här kommer även en bild på tempkurvan som enligt mig fortfarande är trifasisk


Status post ägglossning:
Tempen: 37
Tappen: Hög, mellan, stängd. Kommer nog sluta kolla tappen nu för att inte riskera något.
Flytningar: Krämiga.

Övrigt: Molvärk som sedan igår är mycket kraftigare. Lätt ömmande bröst, men inte så att det stör. Inget illamående, men det där suget på morgonen finns kvar. Har kissat som en häst nu de senaste dagarna. Både på dagen och på natten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar