söndag 14 april 2013

Cykeldag 32 (ÄL+13)

Testen fortsätter bli starkare! Nu vet jag säkert att det inte beror på ovitrelle. Så nu är frågan hur ska jag undvika att bli ett nervvrak över att det kanske bli missfall? Kan ju inte fortsätta testa med gravtest i all oändlighet. Men kommer att ta ett minst varje morgon tills de jag har tar slut. Och definitivt kommer jag att spara så att jag kan kontrollerar v5+0. Känns som att om vi bara kommer förbi den dagen är allt bra. Jag kommer att ringa till gyn på onsdag och boka tid för VUL. Måste ju även fråga hur vi kollar mitt TSH. Om det görs hos dem eller på VC. Sen kommer jag nog att ringa till MVC när vi passerat v 5+0.

Här är testen idag :)

Tycker faktiskt det stegrar väldigt tydligt från dag till dag. Testen är ju starkare nu än vad de var när jag var på BIM förra gången.

Idag ska jag gå till apoteket efter jobbet och köpa 2 st digitala test. Eller det beror på hur dyra de är. Kanske att det bara blir 1 st, men jag ska i alla fall ha ett att testa med när det är BIM.

Status post ägglossning
Tempen: 37,0
Tappen: Låg, mellan, stängd
Flytningar: Krämiga

Övrigt: Fortsätter sova som en kratta, springer på toa hela natten. Inget illamående. På eftermiddagarna och kvällarna ömmar brösten och ibland är det helt fulla med ådror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar