fredag 19 april 2013

...

Blev hastigt och lustigt själv hemma. Sambon skulle egentligen inte åka än på ett tag, men så ringde hans mamma och sa att hans bror var här så då åkte han tidigare. Jag hatar att vara själv. Blir mycket mer negativ när jag är själv hemma och får tillfälle att sitta och fundera. Maler tankarna om och om igen. Tur att jag snart ska åka och jobba natt.

Får väl ser hur det går. Vaknade kl 9 imorse så inte så farligt tidigt ändå och jag har sovit ungefär en timme nu på eftermiddagen. Men ändå är jag helt sjukt trött idag. Känns som att jag skulle kunna somna nu och sova ett dygn. Kanske kommer äntligen gravidsymtomen? Svårt att säga om det är graviditetströttheten eller på grund av att jag sover dåligt. Men inatt har jag sovit helt okej. Visserligen tvingade jag mig att vara vaken till 23:30, men vaknade första gången kl 06 så det är ju bra. Och sen vaknade jag vid kl 9 igen och då kunde jag inte somna om igen. Så att jag är tröttare idag än tidigare vore ju konstigt om det berodde på dålig sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar