tisdag 2 april 2013

Cykeldag 20 (ÄL+1?)

En liten temphöjning idag, men inte så tydlig att jag vågar lita på att ägglossning skett. Blir att ha sex idag med tror jag bara för säkerhetskull. Ägget kanske precis har släppt så att det fortfarande går att befrukta. 

Det som får mig att tvivla är bland annat att jag inte haft den där typiska värken vid sex. Jag har varit extremt öm i hela underlivet, men inte det där onda som känns upp i äggstocken. Men det som får mig att tro att ägglossning skedde igår eller natten till igår är att jag igår blev torr och de flytningar jag haft i flera dagar bara försvann, bröstvårtorna är svullna och ömmade lite igår, och tappen har ändrat form och hårdhet. 



Status post ägglossning?
Tempen: 36,8
Tappen: Hög, hård, mellan (nästan helt stängd)
Flytningar: I stort sett torrt, men liten mängd klibbiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar