fredag 26 april 2013

5+4

Jag har ingen självdisciplin. Jag tog min sista sticka nu på morgonen. Hade ju tänkt vänta med den till lördag eller söndag, men nej. Men det var nog bra ändå att jag tog den för mina nervers skull. Min hjärna var helt inställd på att teststrecket skulle ha börjat bli svagare, men det var det inte. Allt såg bra ut. Teststrecket kommer fram och är jättetydligt så fort urinen når det.

Så här såg det ut:
Så jag är lugn. Men samtidigt vet jag inte hur jag ska tackla att nu inte ha några test kvar. De digitala får bara användas 6+0 och 7+0 och de brukar jag inte ha några problem med.

Måste säga att jag i alla fall sovit bra inatt. Somnade vid 22 och vaknade första gången vid 03. Gick och la mig redan kl 21 och var supertrött, men kunde inte somna. Berodde nog på att sambon inte var hemma. Så fort han kom hem vid 22 så somnade jag som en stock.

Kan inte fatta att vi går in i v 7 på måndag. Kan fortfarande inte helt fatta att det är jag som är gravid. Och att det är jag som ska på inskrivning på MVC om 2 veckor och att det är jag som ska få se det lilla pyret på VUL om mindre än 2 veckor. Undrar när man börjar fatta. Är det när man passerat första trimestern och kan börja slappna av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar