tisdag 30 april 2013

6+1

Det kan vara så att jag börjar få lite mer symtom. Igår märkte jag ju att mina bröst växt eftersom BH:n inte passade. De har också börjat göra ont på ett annat sätt. Igår gjorde det ont i dem bara av att jag rörde mig. Dessutom är jag sjukt svullen om magen och har hur mycket gaser som helst.

Men peppar peppar inget illamående ännu. Men däremot så vet jag inte vad det var igårkväll. När jag skulle sova började jag frysa så in i bomben. Gick verkligen inte att bli varm, låg under 2 täcken, hade strumpor och pyjamas på mig. Dessutom fick jag springa på toaletten och kissa typ var 5:e minut. Och det var inte lite jag kissade heller. Sen helt plötsligt bara slog det om och jag blev varm. Skitskumt.

Min temp har i alla fall legat superstabilt nu, så här ser tempkurvan ut.

Som ett streck verkligen. Och det har inte spelat någon roll om jag tagit tempen kl 02 på natten eller kl 07.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar