onsdag 24 april 2013

5+2

Gav upp att försöka sova. Låg ändå bara och vred och vände på mig. Gick upp och kissade i en mugg istället och här är resultatet.

Gravid 3+, det verkar ju i alla fall öka normalt. Och jag har nog aldrig fått upp resultatet så snabbt. Gravid och 3+ kom upp samtidigt och inom en minut.

Och här är stickan. Det är ju den som gör mig orolig. Jag tycker teststrecket har blivit svagare än för två dagar sedan. Nu är ju teststrecket och kontrollstrecket i stort sett lika. Däremot kommer teststrecket nu upp redan när jag doppar stickan i urinen så vet inte hur jag ska tolka. Jag vet ju att man inte ska försöka tolka stegring eller inte eftersom det är så mycket som spelar in i hur starkt strecket blir.

Skulle verkligen vilja bara slappna av och njuta av graviditeten. Inte behöva gå runt och oroa mig för att se blod på pappret när jag går på toaletten. Vill att VUL ska vara gjort och att allt ser bra ut på det. Kan inte tiden bara gå fort fram till vecka 12 så att man kan börja slappna av lite.

Hur ska jag lyckas att inte tänka på det hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar