onsdag 17 april 2013

Cykeldag 35 (ÄL+16)

Imorgon är det BIM. Väntar med att ringa gyn till på måndag. Då är det vecka 5+0. Tänker ringa MVC på måndag också. Kan fortfarande inte fatta det riktigt. Att det är vi som ska få en bebis. Att det är jag som ska ringa MVC för att skriva in mig.

Igår berättade jag för min kompis att jag misstänker att jag är gravid. Sa alltså inte att jag var det. Ska meddela henne på söndag om jag ska vara med på gokarten eller inte. Då vet hon säkert :-)

Självklart orolig för att jinxa allt genom att berätta det. Men samtidigt vet jag att det inte spelar någon som helst roll om någon vet om det.

Status post ägglossning
Tempen: 37,2. Stämmer antagligen inte helt eftersom jag jobbat natt och sovit dåligt.
Tappen: -
Flytningar: Krämiga

Övriga symtom
Ömma bröst. Molvärken finns kvar, men nu kommer det även som ilningar eller dragningar ibland i nedre delen av magen. Kan det vara ligamenten? Fortfarande inget illamående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar